MIELE G7000 hinnasto

3 Miele Oy:n tavaratoimitukset ja kuljetuslisäpalvelut 2. Kotijakelulisä (tarve ilmoitettava tilattaessa) Kotijakelu on lisäpalvelu, jossa lähetys toimitetaan muuhun kuin myyjäliikkeen toimitusosoitteeseen kuluttaja-asiakkaan vakituisen asuinpaikan kynnyksen yli vastaanottajan avustuksella normaalilla jakokalustolla (takalaitanostinauto + nokkakärryt). Tästä syystä myyjäliikkeen on aina ilmoitettava vastaanottajan osoitetiedot ja puhelinnumero, jotta jakelu onnistuu. Myös jakeluun vaikuttavat olosuhteet (esim. portaat, hissi, tietyö yms.) tulee ilmoittaa. Jakelu ajoittuu normaaliin työaikaan 8:00 - 16:00. Vastaanottajan tulee olla paikalla, tarkastaa kollien lukumäärä ja kunto ja kuitata rahtikirja. Kuljetusliike sopii toimitusajankohdan kuluttajan kanssa jakelua edeltävänä päivänä joko tekstiviestillä tai soittamalla. Mikäli tekstiviestiin ei tule asiakkaalta vastausta, oletetaan ehdotetun toimitusajankohdan sopivan asiakkaalle. Kotijakelusta peritään normaalin rahdin lisäksi kotijakelulisä, joka on kolmekymmentä (30) euroa (alv 0 %). 3.1 Muut lisät (tarve ilmoitettava tilattaessa) Muita maksullisia lisäpalveluita on myymälään kerroskanto kolmekymmentä (30) euroa alv 0 %, nouto Turun terminaalista kolmekymmentä (30) euroa alv 0 %, pakkausjätteen poisvienti kahdeksan euroa ja kuusi senttiä (8,06) euroa alv 0 % sekä vanhan koneen poisvienti kuusitoista euroa ja kolmetoista senttiä (16,13) euroa alv 0 % per kone. 3.2 Erikoisjärjestelyt (tarve ilmoitettava tilattaessa) Jos kyseessä on lähetys, joka vaatii erikoisjärjestelyjä (paino, ulkomitat) tai poikkeava toimituspaikka (ajoreitti, oviaukot, portaikot) jolloin tarvitaan useampaa apumiestä tai erityistä kalustoa, on kuljetustapa ja apumiestarve selvitettävä etukäteen. (Esim. MasterCool tai 75 cm leveät jääkaappipakastimet) Erikoisjärjestelyistä on sovittava vähintään 2-3 työpäivää ennen toimitusajankohtaa. Poikkeuksellisia järjestelyjä vaativat kuljetukset joudutaan ostamaan erikoispalveluna ja niistä veloitetaan tapauskohtaisesti. Vantaalla 1.1.2019 1. Kuljetusvakuutus Ellei erikseen ole toisin sovittu, Miele Oy on vakuuttanut tavaralähetykset kuljetusvahinkojen varalta. Ostajan tulee tavaraa vastaanottaessaan tarkastaa, että lähetysluettelo vastaa tilausta ja että tavaratiedot pakkauksessa sekä kollien lukumäärä ovat oikein. Lisäksi vastaanottajan pitää tarkastaa pakkausten ulkoiset vauriot. Mikäli vaurioita ilmenee, on ne kirjattava rahtikirjaan ja pyydettävä kuljettajan allekirjoitus. Jos pakkaus on ehjä, mutta tavaran tarkastuksessa ilmenee tuotteessa vaurio, reklamaatio on tehtävä rahdinkuljettajalle kirjallisesti 7pv sisällä. Tämän jälkeen saapuvat reklamaatiot eivät kuulu enää kuljetusvakuutuksen piiriin. Kuljetusvakuutus on voimassa rahtikirjassa näkyvään osoitteeseen. Jos toimitus menee suoraan loppukuluttajalle, vastaanottajan on noudatettava ohjeita ja reklamoitava vaurioista kirjallisesti 7pv sisällä. Pyydämme huomioimaan tämän laitteita myytäessä. Vastaanoton yhteydessä esiintyvä vika tai puute (muu kuin kuljetusvahinko) on välittömästi, mutta kuitenkin viimeistään neljän (4) päivän kuluessa vastaanotosta ilmoitettava Miele Oy:n asiakaspalveluun. Kuljetusvaurioiden korjaamisesta ja hyvittämisestä lähetä reklamaatio claims.fi@dbschenker.com ja kopio asiakaspalvelu@miele.fi. Lähetä korvausanomus Mielelle asiakaspalvelu@miele.fi ja lisää liitteeksi kopio kirjallisesta reklamaatiosta, kauppalaskun numero, rahtikirja, valokuva vaurioituneesta laitteesta sekä kuvaus vahinkotapahtumasta, mahdollinen kirjeenvaihto sekä tiliyhteystiedot. 1.2 Palautukset Palautuksista on aina sovittava Miele Oy:n asiakaspalvelun kanssa. Asiakaspalvelu tilaa kuljetuksen ja lähettää kuljetusdokumentit, joissa palautuksen syy, palautuksesta sopineen henkilön nimi ja päivämäärä, asiakkaalle sähköpostitse. Jos ostaja purkaa kaupan eikä halua ottaa tilattua tavaraa vastaan ilman perusteltua syytä, maksaa ostaja rahti- ja vakuutusmaksut (perustelematon syy: esim. ostaja tilannut väärin). Palautuksesta Miele Oy hyvittää maksimissaan 85 % tuotteiden laskutusarvosta edellyttäen, että • Tuote palautetaan alkuperäispakkauksessa takaisin Miele Oy:n varastoon Turkuun • Tuote on palautuessaan varastoon moitteettomassa myyntikunnossa Muissa tapauksissa tuotteen palautusarvo määritellään tuotteen kunnon mukaan. Ennalta sopimatta tulleita palautuksia ei hyvitetä asiakkaalle. 1.3 Toimitusehto 1.1 Tavaran toimitukset Apumiespalvelu on lisäpalvelu, jolloin autossa on kuljettajan mukana yksi apumies. Apumiespalvelua käytetään tilanteissa, kun lähetys halutaan toimitettavaksi kuluttaja-asiakkaan vakituisen asuinpaikan sisäpuolelle (sisäänkanto) eikä paikalla ole kantoapua vastaanottajan toimesta. Edellytyksenä on, että lähetys on mahdollista toimittaa kuljetusliikkeen toimesta asunnon sisäpuolelle (lähetyksen koko ja paino, oviaukon koko, normaali kuljetuskalusto jne.) . Huom! apumiespalvelu on voimassa vain terminaalin lähialueella (aina tarkistettava tilausta jätettäessä) Apumiespalvelusta peritään normaalin rahdin ja kotijakelulisän (30 euroa alv 0 %) lisäksi apumiespalvelulisä, joka on viisikymmentä (50) euroa (alv 0 %). 3. Apumiespalvelu (tarve ilmoitettava tilattaessa) FCA Schenker, Turku FIN01 Finnterms 2001. Tavarat toimitetaan tilausjärjestyksessä. Miele Oy perii ostajalta vakuutus- ja kuljetusmak- sut. Alle 1.300 euron (alv 0 %) suuruisista toimituksista Miele Oy perii pientoimitusmaksun viisikymmentä (50) euroa (alv 0 %), muuta rahtia ei silloin peritä.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MjM=